din lilla (kvinligt könsorgans-ord)-fjutt!

Blev inget bloggande igår för vart så förbannad!
Blev till början frukost men sen blev det så mycket kluv med bilen som dom var tvunga att använda och då tyckte dom att vi skulle betala för att ta deras taxi så det blev gratis-bussen till Patong denna dag också och det var så otroligt skönt att ligga ute i solen, låg frn halv1 till 4 i solen med 3dopp och det var hur skönt som helst!
Hitta även en klocka jag letat efter, en Elise-klocka kallar jag den för för Elise(i min klass) har själv en sån.

Iallafall, vi fruktade för hemresan med bussen tillbaka för satans vad störiga folk kan vara! Två fransmän som satt och sjöng och klappa bakom oss, en dansk familj med en fransman till pappa, dottern(spädbarn) grät, deras son sa oavbrutet "grön" på ful danska utan att dom sa till och sen hade vi en familj som tyckte dom skulle äga hela bussen och chauffören skulle släppa av dom på ett annat stopp fast det bara är två stopp som gäller! GAH!

Iallafall, till dagens skit-punkt:
När vi kom fram i nai Yang igen så såg vi att marknaden var rätt så stor och jag kunde hitta nya jobb-brallor för mina är för stora så vi gick dit och istället hitta jag ett par skitsnygga krämvita shorts med smala marinblåa linjer,
Jag: can i try this?
Säljaren: no.
Jag: står som ett frågetecken
Säljaren: hehe, we dont have your size, hehehe"

Är fortfarande helt paff över hela situationen men jag hängde snabbt tillbaka dom, kalla han för bitch och gick men det tog ett par sekunder innan det smällte vilken förolämning jag hade fått att jag sen gick ifrån storgråtandes och helt skakig. Det passar sig verkligen inte att höra något sånt när man ständigt blir mån av dom man jobbar med och dom som man bara träffar vid shoppingen att man inte är en liten (här ska vara ett ord för kvinligt könsorgan)-fjutt med ingen röv eller tuttar. Är det så förbjudet att ha midja, tuttar och rumpa?
Tänker bara på Sex and the City när dom är i Las Vegas och Miranda kallas för fetto-röv och dom säger "her as is big because she just gave birth, what are your excuse? having tripplets?!". SÅ bra!
Iallafall, det tog verkligen. Är fortfarande förbannad och har varit hela dagen, kan inte få det ur huvudet. Jag som tycker jag är normal byggd räknas tydligen som fet här, och ja jag vet att jag inte ska bry mig men det går faktiskt inte, jag vill se fantastisk ut och få den responsen istället för att bli hånskrattad i ansiktet om att jag har rumpa. Ni anar inte hur utpekad jag känner mig här nu.
Såfort jag lämnat marknaden stack vi till BambooBar som planerat och drinkarna bara flöt in.. Hade tagit så många att min chef hade hört om det och sagt "då är det tags för Tinkerbell!" som visade sig att man slår i en klocka och så får man gratis drinkar.. Min kväll slutade på 7 drinkar(om jag inte glömt någon..) och dom hjälpte faktiskt mig att glömma den mans-*host* men det satte ju sina spår idag.. Sov under skuggan hela dagen på stranden och var helt död. Bartendern verkade väldigt förvånad att jag skulle ha så många drinkar men han som varit bartender i 3år på Banglaroad borde ju veta mer :S











vad tycker vi om thailändare i nu-läget? INTE MYCKET!
Fy vad jag hade behövt min Hanna här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0