Dag 4 - Patong beach

Vaknade redan 8 idag och kände att det var skönt med tanke på att om två dagar måste vi vara uppe senast halv7 om vi ska hinna äta frukost, duscha och göra oss(mig) fin och cykla till jobbet så vi är där 8.00. Men det kluriga ör när Simon inte vaknar och man själv somnar om och vaknar av att det är Simon som väcker mig lite över 10 och man känner bara "nej jag har minst 3h kvar att sova!"(då är kl 7.00) men vi fick ta oss i kragen, packa väskan och bege oss till vårat jobb för att se om vi kunde få gratis skjuts till Patong med en buss som går varje dag och med turen vi har så kom vi tio minuter innan avgång! Var på Patong beach vid halv1 och låg fram till halv4, vågade tillochmed att bada bland maneterna?! Nej jag skoja, dom har ju självklart stängt av med nät så de inte ska kunna ta sig in! Men det är det jag tycker är konstigt, dn första flickan (vad jag hört) dog år 2008 av de kubmaneterna men det är inte förren nu dom uppmärksammats och folk blir rädda men dom har ju funnits där hela tiden? Vart man än går så finns det fara? Ungefär som hajarna i Egypten nu, vadå har folk itne vetat om hajar eller? Filmerna gjordes ju ffs för 30-40år sen?!

Nej, iallafall mitt i shoppingen (där vi även skaffa ett telefonnummer!) så klev vi in på en frisörsalong för att klippa oss men dom hade så mycket att göra så hade inte hunnit bli klara innan bussen hem gick.

Fick såna fula märken på tuttarna från igår så minsjäl o dar ATT jag solade topless idag utan att bry mig ett enda dugg! Men efter det började ju alla ta av sig verkade det som så vem bryr sig? Samma gäller det för tuttar som med hajar och maneter?! x) haha, DOM FINNS FAKTISKT!



hitta en snygg(läs ful) men välbehövlig solhatt(50kr) och ett par brillor(50kr) då jag glömde mina hemma(?!:S)
Simon hitta en snygg kepa(50kr) eftersom han snaggar sig imorgon och kommer bränna skallen av sig! (h3h3)


köpte två ringar från en säljare på stranden! båda två för 160kr. han ville dock ha 340kr först men fan så rik e jag inte haha!
(hanna, något du känner du vill ha liknanade?! mät runt om dina fingrar och säg till!)

Nu ligger vi utslagna med mina svullna fötter och en bacardi i handen och ska kolla på våra internet-kopierade-DVDer vi köpte. En säsong med mina kära töntar i B.B.Theory och Get him to the Greek. Måste faktiskt säga att dom var ärliga om vilka som hade bra kvalité och inte. Samma med killen vi köpte SIM-kortet av som hjälpte oss med att fylla på och installera till oss! Älskar Patong!

Kommentarer
Postat av: malone

LOVE LOVE LOVE

2011-01-06 @ 13:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0