dagen innan helg!

Håller på att torka håret med luften som finns eftersom här inte fanns hårtork på hotellet och ska börja jobba om en timme o lite mer igen men det är bara för 3timmar sen tar jag helg! Imorgon åker jag och Simon till Patong-igen- för att sola, bada, shoppa, äta gott och självklart äntligen träffa Titti som åker om ca 15dagar eller något sånt.

Innan jag glömmer det:
Häromdagen kom en servitris fram till mig och fråga om jag var gravid..
jag uppfatta inte riktigt vad hon sa vid tillfället så jag sa "jaa" lite spontant och inprogrammerat men efteråt ändrades tankarna till "borde nog inte haft den sista glassen..."

Aja, jag är i Thailand. Vad gör det om 100år men får nog börja använda gymmet så man inte kommer hem smällfet igen till våriga Sverige! OMG jag missar påskmaten?!?!?!?!??!?!?!?!
Har jobbat 5dagar nu mellan 8-18 och ärligt talat så har jag börjat få ångest att gå dit! Visst, frukosten går snabbt o bra att jobba på men det är efter lunchen som där inte finns ett piss att göra! Igår låg jag i biljardrummets soffa och sov ?! men oandrasidan så börjar även frukosten bli långtråkig och få gäster..
Men nu har vi bara 3dagar kvar i januari att jobba på sen går vi in i ny månad och har bara 19dagar att jobba i februari sen halva mars sen reser vi runder istället!

Nej, ska borsta håret, sminka mig och dra simon ur sin REMsömn han intog sig i för sådär 3h sen..
en grej jag köpte medan jag söp på Banglaroad i Patong för någon helg sen var denna:



en skitsnygg eyeliner (det blåa) och den silvriga korken innehåller en kajal! mindre än 20kr för en ny kajal, det tackar man för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0