"den alien ser ut som en katt?:S"

Har faktiskt tyvärr inte så mycket att skriva. jobbat de senaste dagarna och är helt slut! Känns som man varit där i en evighet och idag var den värsta dagen.. Igår tog kökschefen mig och Simon till ett köpcentrum som heter Lotus i Phuket Town för att handla arbetsbyxor till mig som jag använde idag och med ett par glansiga "oluftiga" byxor till en tjock pikétröja till kan ni tänka er hur mycket jag svettats idag. Det har bara runnit och runnit och jag har ju itne sett så "välkomande" ut direkt. All denna värme gjorde ju självklart att jag fick migrän och fick lägga mig nere i omklädningsrummet som finns i källaren men det gjorde inte så mycket skillnad. Fick ignorera migränen efter tuppluren och timmarna gick på snabbt men nu har den kommit tillbaka igen och mår bara så illa!

Tror personalen tycker det är rätt skönt med en svensk servitris för här är många svenskar på hotellet. Nu ligger vi nyduschade i sängen. Direkt efter jobb tog vi badkläderna och hoppa i poolen för att sen ha middag med pastabuffén som stod på menyn ikväll. Hittade någon konstig film på TVn och kan ju säga att thailändare har inte normal TV-smak någonstans. Så dåliga filmer och inget är textat mer än på thailändska.

Några misslyckade saker jag lyckats göra hittills är att dricksen (3mynt typ, vet inte hur mycket de var) hamnade i brunnen i köket och spolades ner, sen idag fick jag en bricka med två coca cola, en ananasmilkshake och en öl som jag skulle ta till ett bord och ni tror inte brickan välter precis när jag är 2cm från att ha den på bordsytan?...efter det gick det bara utför i mitt huvud.

Nej, huvudet skriker och filmen på TVn fick plötsligt aliens på forntiden.. såna här kvällar har vi när vi jobbar dagar i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0