det ska ta max en dag!

När man går upp ur sängen för första gången för dagen och har ett par lite förstora trosor och ett par glasögon på sig och ser sig i speglen och tänker "hur fan ser jag ut!?" så börjar man inte dagen särskilt bra!
Vad fan hände med den Cia som lovade sig själv att träna ordentligt fram till 1jan då flyget skulle gå och jag kunde få plats/se bra ut i en sån där baddräkts-bikini utan mina förstora kebaber?! Den sista månaden jag inte tränade pga för kort med pengar satte verkligen sina spår.. och det värsta av allt är att jag egentligen har tillgång till gymmet på mitt jobb men inte fan har jag haft någon tid alls till det!

Varför har man inte bara en knapp som man kan trycka på och VIPS så är det man vill ändra på ändrat! Jag har ingen aning om vem eller vilka slags personer/kön som läser min blogg men ohboy, dom som vet vem jag är och har sett mig i omklädningsrummet och dom som är närmast mig vet om att jag har ungefär en kupa större än den andra. och det enda jag känner för är att fixa mig lite.. Hade mina föräldrar stöttat mig? Pappa har jag redan pratat med. Mamma också för den delen men jag förstår varför hon inte direkt gillade det jag hade att säga men jag trodde inte att min pappa skulle säga det han sa men det glädjer mig lite. Hade inte min pappa stöttat mig hade jag nog tänkt annat.. tror jag är en såkallad "pappas flicka" och har nog alltid varit. Minns när man var ygnre och var med pappa i källaren eller garaget, byggde en till vägg eller rev en vägg. Var alltid lika stolt över mig själv då jag visste exakt hur verktyget såg ut när pappa bad mig räcka han det.

Men just nu undrar jag, kan jag genomföra detta? Jag är ju faktiskt skyldig Simon först så det måste fixas först men jag hoppas jag kan fixa tillbaka det snabbare än förra gången jag var skyldig han pengar!
Just nu ser den där knappen väldigt lockade ut att skaffa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0