en sån där tradig, rastlös dag

jag blir aldrig van vid att dom som jobbar på vårat hotell där vi bor inte är bra på engelska. man vet aldrig vad man får när man beställer på roomservicen från restaurangen...

med solen i ansiktet som sticker fram mellan de tunna gardinerna från balkongen så gjorde det svårt för mig att sova så just nu väntar jag på maten och sen tänkte jag leta upp dom jäkla panodilen som Simon aldrig hittade igår men får väl se hur det slutar.. rummet är såklart städat för här såg ut som kriget! sen får vi väl se om jag kan få den sömn jag behöver! tur att man har hela satc-boxen med mig så man får lite underhåll!



häromdagen så tog vårat toapapper slut och skulle ringa efter mer.. tror inte dom riktigt förstod för det enda dom sa var "no we dont have".. trodde jag skulle låta mitt inre komma ut andra vägen istället men Simon fick gå ner till lobbyn och förklara istället haha! just det, dom kommer till rummet och städar bara EN gång i veckan.. nämnde jag att det kommer små röda myror från fönstret i badrummet och att jag fäller hår alladeles för mycket i denna värmen! här ser för jävligt ut med andra ord!
Bilder på boendet kommer alldeles strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0