en snabb men tråkig uppdatering!

jobb jobb och jobb. om två dagar blir det mer bloggande men eftersom det inte finns så mycket äventyr och shopping så blir det tråkigt! ska försökta få in mer foto på hur hotellet är där vi bor och mina svettiga och tjocka jobbekläder som jag fått!
Idag jobbade vi 8-14 sen fick vi paus för att lägga oss vid poolen med en sorbet-glass och sen kl18-21 jobbade vi igen där jag fick för första gången vara middas-värdinna. Hade 8 finskar som skulle ha drinkar och det tar en sån jäkla tid för personalen att reagera och göra dessa drinkar och jag hatar att få folk att vänta så fick t.o.m gå ner för att be om ursäkt för väntan!

en punkt till som jag gjort mig misslyckad på:
- igår hade jag en bricka med en öl, två sprite och en ananas-milkshake.. ni tror inte att jag råkar välta brickan en liten aning men ändå så att allting ramlar ur brickan precis när jag har brickan 2cm från bordet!!!???
detta blir mitt sista serveringsjobb.. men dock är det roligt med mycket svenskar! har en som är på pricken lik pappan i Madicken och som även är med i Sällskapsresan!

JUST DET: STORA BOKSTÄVER EFTERSOM DETTA MÅSTE UPPMÄRKSAMMAS!
jag och Simon gör vår egen lunch eftersom vi inte klarar av den thailändska starka maten och idag medan jag åt mina pommes sätter sig tre thai-arbetare mitt emot oss och vi kollar lite underligt ner i deras ena skål. efter ett tag när jag börja tycka att maten såg ut som en hand får vi reda på att det faktiskt är kycklingfötter dom äter..
OCH JAG SMAKADE! paha, trodde jag aldrig jag skulle göra för det var inte en vacker syn det där! MEN JAG ÅT! Nu har jag ätit kycklingfötter och haj, det trodde jag inte om mig för jag är väldigt mån om vad jag stoppar i mig i munnen!



var tvungen att fota att vi faktiskt åt det!
dock inte denna bilden, den är snodd från google men det såg exakt ut såhär. jag råka fota med mobilen och kan inte lägga in det på internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0