lediga, underbara dag!

Nu ligger vi ännu en gång i sängen!
Tog en sen frukost på jobbet sen tog vi hotell-bussen till Patong för att träffa Titti och hennes resakompis Matilda!
Fick äntligen mitt svenska goda godis! Titti hon kan hon där för att välja bra godis! satan vad gott hon blanda! Men hittills har jag faktiskt bara tagit 4bitar för det ska fasiken finnas kvar här länge!

Vart inte alls mycket sol idag men ändå har Simon bränt sig till MAX! Hittade även Håkans Bar så den ska besökas nästa gång vi drar dit, förhoppningsvis har man träffat Ammie och Elin har kommit hit från Sverige!
Shopping blev det också idag, högtalare till iPoden som faktiskt inte svikit mig hittills, dom verkar faktiskt ärliga här med såna tekniska varor och är det så att något låter konstigt så ger dom en en annan och testar så den låtar okej! Är glad att jag och simon hade våra i-prylar med oss så vi kunde testa ljudet och det impade på oss! Tog en man kan ha utan sladd på stranden!


80kr


120kr


200kr ca



när vi kom tillbaka så åt vi på jobbet och sa hejdå till en familj som visade sig komma från Hbg som är jättetrevliga så får se om man stöter på dom på Väla nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0