Patong beach med... pingpongshow?:S

blev inget skrivande igår. mens-magen är inte vad den ska och idag skulle vi egentligen till sjukhuset för grundundersökning och jag även för gynekologen för att se vad fan det håller på med där nere men fick mejl igår att den blev flyttad till lördag så halv 12 sitter jag, Simon och Kecke som kom hit igår på bussen ner till Patong för att festa, klippa håret, shoppa och bli bruna!

Igår blev man halvt hemskickad från jobb/halvt gick av mig själv.. Först ville dom skicka hem mig men jag föreslog att jag skulle försöka. När jag kom till jobbet gav dom mig boiled rise eftersom enligt dom skulle det hjälpa för magen, det enda det gjorde för mig var att ge mig väldigt mycket saltsmak i munnen..

Nej, nu ska jag kolla klart på ett avsnitt av satc och sen kanske packa för det blir övernattning i Patong efter PingPong-showen, ätande av insekter och 4öl för 36kr som Kecke blev gladeligen förvånad över! Tyvärr vet jag inte om ni kan leta upp denna showen på internet då man inte ens får fota skiten där inne men kan säga att vad jag har hört så är det mycket saker som kommer ut där det inte ska komma ut, bl.a. kycklingungar eller en faktiskt pingisboll som kommer utskjutande i full fart från... ja, ni vet säkert vad jag menar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0