piss

bara jobbat de senaste dagarna, jag kan säga att det är tråkigt men det har snart gått en månad och vi har bara en och en halv månad kvar så förhoppningsvis går tiden snabbare nu!

Några exempel på namn som man kan heta i Thailand är: M, Koy, Boy, Oil, Bright, Na, Ann, Duan, Man, Cha, Taj, Jumpol, Pon, Chien, Jate, och ja, listan kan bli lång..
Har suttit och lärt ut svenska också, problemen uppstod vid "vacker" och "vill"...

Aja, nu har vi fått reda på att Simons polare bara går hem till honom och "lånar" saker utan att ens fråga oss så försöker få fram från min bror om vem det var och hur han/dom såg ut för det är fan inte okej?! Är dom hans vänner kan dom väl förfan höra av sig till oss innan dom bara stamplar in dit och sätter min bror i en jävla sits.. tydligen för simon nu osså..

nu blev jag inte skrivsugen längre . hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0