shake me up before u go, go!



detta är min nya älskling!
Min andra chef(restaurang supervisor) presenterade Mango-juice igår för mig på lunchen när vi hade tråkigt!
Föll för den direkt! Rakt in i mitt hjärta!
Har inte fastnat för någon annan shake eller drink eller så än och tänkte att jag kommer komma hem och inte druckit en enda shake överhuvudtaget men tadam! Här föll den ner! Söt, sur och alledeles gudomlig!
Detta är min 3e för idag..

Nu har vi kommit hem från jobbet. Kl är ju som sagt halv10 på kvällen här, vi är ju 6h före Sverige så nu är det mörkt ute och blir nog att spela lite kort eller så innan vi somnar. Ska ta av mig linserna, sminket och allt och bara vara! Mycket gäster var det ikväll också, ovanligt med tanke på att vi har så lite att göra på dagen att man undrar om det är något folk på hotellet ens? Men det var full rulle och fullsatt så det var väl gott (inte för jag har en aning om hur kassan och kvitton respektive pengarna går till men det är inte något jag hade tänkt sätta mig in i och ta ansvar för, hatar att hålla på med pengar på ett ställe jag inte ska vara kvar på sålänge till!) Minns för några år sen när mamma hade fått ett skitbra jobb och hon hade kommit hem med en liten bit kladdkaka och några äpplen som hon fått från kocken i köket för dom skulle inte få någon använding för dom ändå och bara en eller två veckor senare blev hon anklagad för stöld både på pengar och på äplen?!?! Minns hur jäkla ledsen hon var för hon om någon är stenseriös när det gäller att hålla koll på pengar!

nej, nu är Simon uttråkad så ska ta fram kortleken! Imorgon blir det frukost och gym tidigt innan vi tar bussen till Patong för att aventuellt möta upp Titti!
Gonatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0