similar island!

Hela dagen igår var vi iväg med speedboat för att besöka similar-islands! Underbara öar och vackert att se men resan dit var på tok för lång för min smak! Hemresan på båten ville jag seriöst bara slå någon hårt o hårdare för jag satt precis inträngd där vatten-stänket kom och jag har aldrig varit så nerbadad i salt och fick kisa hela vägen pga solen som fanns på andra sidan ansiktet när jag var tvungen att vända bort för vattnet och jag hade så ont i läpparna av allt salt som kom på mig!
Men där var vackert,  det var det och hade en mysig dag med en guide till bög, "color of Sunshine" kallade han sig, haha! =)

Idag har vi bara legat på stranden, Nai yang beach, och bränt oss rejält! Idag hade vi nog fan rekordvarmt utan någon vind så man gick i och bada vart femte minut. Men idag blev jag faktiskt lite skrämd för havet, brände mig helt mystiskt på olika ställen men dom försvann efter ett litet tag men ändå, såg inget i vattnet?:S

Något som Sverige borde ta efter Thailand är att vid nästan varje trafiksignaler så räknar en skylt ner hur många sekunder som man kommer stå och vänta tills det blir grönt, snacka om att det hade minskat stress!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0