våra lediga dagar plus thai-sjukhus!

har varit mycket de senaste dagarna!

I torsdags tog jag, kecke och simon bussen till Patong och började med att leta efter något billigt motell med dålig AC, kondommaskin och fläckar på lakanen. vi fick typ det men vafan, vi skulle inte vara där så mycket ändå!
Efter boendesökandet tog vi handdukarna till stranden och var där hela dagen och vid 5-tiden gick jag och Simon och klippte av oss håret och sen blev det shopping innan vi drog ut på en runda på stan! Patong är konstigt.. strippor, mycket spel inblandat med dricka (4 i rad osv), ping pong-show med tjejer som stoppar upp 4pingisbollar i fjaset, drar ut 4meters sjalar osv, insektsätande och jag vet inte vad.
Klockorna var olika så vi vet inte riktigt när vi var hemma och somnade men 11 fredagmorgon var vi uppe påväg mot stranden igen och brände oss ännu mer! Simon kallar mig för röda mulen!

Idag blev det iallafall jobb igen men inte sålänge för kl13 blev vi upphämtade för att ta oss till sjukhuset för att ta blodprover och tester som hotellet ville ha i sina dokument (om jag fattat det rätt..) och jag fick även tid för gynekologen för att se vad fan min mens-mage ville mig?! Jag lägger mig på britsen för att få ultraljud och när allt sätts igång är det första jag ser en svart bubbla med två vita prickar i.. "jaha, då var det hemresa till sverige som ska ombokas och göra ett beslut" tänkte jag.. men som tur var sa läkaren "lugn, det är bara din äggstock!".. ha ha.
Det som tog mest tid var fan när jag fick reda på hur mycket sjukhuset tog för undersökningarna och medicinerna.. 4242bath.. och det var något som vår manager (som tur var med oss) inte accepterade då han jobbat för det sjukhuset innan så han fixade det. Det visar sig att jag har en infektion i hela inner-fjaset(livmoder osv) och en annan sak till (nämns inte) så nu går jag på 3olika thai-mediciner som kommer få mig att må illa, bli hög och spy lite. känner på mig att denna veckan inte kommer bli rolig att jobba på.
Direkt efter sjukhuset satte jag mig för att få bort min utväxt och skulle få håret mellanbrunt med highlights men istället blev jag mahogny-brun-guld med highlights.. aja, ut i solen och köpa färg på 7-11 så är jag nog redo igen!

bilder får komma upp imorgon för internet fuckar sig här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0