vi hamnade på Airport Mansion

Nu har vi anlänt på det andra hotellet, inte lika stort och det är bara ett sovrum och duschrum med balkong där solen ska lysa in på morgonen har dom sagt så det blir nog bra ändå! funkar för mig, speciellt när det finns HDMI-uttag i TVn vi har på rummet för förstår inte thailändska filmer ett dugg!

Vi har fram tills på torsdag att vänja oss och hitta lite ställen, se hur man ska ta thailändare för det har jag glömt sen förra gången och det är så svårt för nu när vi bad om mer galgar så sa hon att hon skulle försöka hitta men inte var säker (nyöppnat hotell) och det låter lite på dom som om världen går under bara för att hon inte kan fixa mer galgar och man känner sig lite dum när man står där och försöker förklara på ett bra och trevligt sätt att det verkligen inte gör något! haha

Nu är man nyduschad, bränd på tuddorna är jag också men jag klagar absolut inte! Här är varmt men det är varmt på ett skönt sätt och inte så man får panik! Nu måste jag bara hitta en solhatt, tottar, en frisör och solbrillor!


en mörk bild blev det men där ska finnas en plattTV på en svart fin tvbänk med hyllplaner!

en dålig bild utsikten, mer bilder från stranden och jobbplatsen kommer ju lite senare! har glömt att fota med Simons kamera som man kan lägga in bilderna direkt på datorn men får bli när vi är lite mer bruna så vi inte ser så bleka ut! ;)

just det, glömde säga..
ungefär 200-400m snett om våran balkong har vi landningsbanan. behöver jag säga mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0