vikt-tips!

Nu har kroppen legat i vila sen förra onsdagen och nu är det dags igen. Passande med att det är måndag så man börjar om i början på en ny vecka. Jag har inte ätit mycket idag, 3knäckemackor och en nektarin för att vara exakt och detta gjordes för ca 40min sedan. Nu regnar det igen och jag känner hur vimsig och yr jag börjar bli igen så jag ska försöka äta en större lunch och kanske ta en kvällspromenad och rensa kroppen.

Något jag märkt på bara dessa få dagar jag hållt igång är att jag får mer energi när jag har tagit en morgonträning. Min kropp kommer igång lite bättre, jag vill göra mer saker, gå längre promenader osv. Men samtidigt måste jag säga:

.... jag har inte tålamodet!!! jag vill bara ha den knappen som gör att allting händer på en gång!
När jag går min runda i skogen så tänker jag bara "fan orkar inte ta en runda till, den tar jag en annan gång!" eller "äsch jag går bara idag, jag kan springa intervall en annan gång". Men är det inte på ett sånt viss som man aldrig kommer nånstans?
Det är ett frustrerande projekt jag har, men det är 2veckor kvar tills jag kan inta gymmet och på de 2veckorna ska det göras nånting varje dag!

Jag har ju faktiskt inget att förlora?

Något jag är intresserad att införskaffa mig är dessa viktar som finns som "armband" man har på sig när man är ute och går. Finns att köpa på apoteket och kommer nog faktiskt finnas i min garderob inom kort. Eller ja, med tanke på min fattiga plånbok så ska jag försöka få mamsen att hjälpa mig! he he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0