110622 - ett par glasögon rikare

vart alldeles fel dag att använda sig av tighta jeans idag!
har svettats som en gris nere på stan! men en sak är säker, om ca 2v får jag mina nya glasögon och linser! har tydligen ett brytningsfel som heter astematism i mitt vänstra öga och när jag förklara varför jag inte vart så nöjd med mina nuvarande linser sa hon "då kanske du inte ska ha linser för dom du har nu är den bästa av alla".. kan ni tänka er min stela min efter att ha burit linser i 7år snart?
men jag ska få nya iallafall, 2v-linser och funkar inte dom, ja då får jag bli en glasögonorm för resten av mitt liv men jag klagar inte, innan hatade jag att ha glasögon men nu tycker jag det är väldigt snyggt och modernt att ha det!

specsavers - 395kr
men eftersom jag har så stark styrka så måste jag betala för glasen (det gör man inte annars hos dom) och då kostade allt som allt strax under 1900kr så det tackar jag lilla pappsen för!

ska även på jobbintervju imorgon så håll tummarna för mig! bara ett litet extra knäck och det är inom hemvården där jag inte varit förut så är lite nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0