det är dags för fredagsmyyyys!

hallåj hallåj!
nu är det verkligen inte långt kvar tills jag ska börja med mitt lilla projekt! har precis kollat igenom LCHF-metoden som blivit väldigt populärt och funderar på att köra den metoden. Jag äter ju mer sötsaker än vad man ska och behöver verkligen förlora mitt socker jag har i kroppen!

annars har jag bara varit på introduktionsmöte på jobbet, lite nytt om förflyttningsteknik och om dataprogrammet vi kommer att använda oss av!
ska strax ner till stan för att möta mamma, ska kolla in lite glasögon täntke jag. har inte testat synen på över 2år och jag har fel styrka på de glasögon jag har nu så dom kan jag bara använda dom hemma, lite tråkigt och jag har fastnat för några styckna.
ikväll ska man nog faktiskt bara spendera hemma i soffan,ha lite fredagsmys med mig själv och bara vara! eller så kanske det blir att jag sticker hem till mamma och färgar håret på henne!

tänkte visa en jacka jag fick härom veckan.


hm-100kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0