en mysig kväll hemma i soffan

detta var nog den skönaste dagen på länge där jag hunnit med massvis och ändå kunnat stressa av mig!

kvällen spenderades som sagt på Simons med Eve och Carro. Skulle egentligen ätit hemma innan men när jag sen såg att klockan var en timme mer än jag trodde så blev jag stressad och all mat var frusen så jag stack ner till Simons och tog det på mammas nota (sorry mamma!) men som sagt, imorgon är min sista latmask-dag! på fredag är det juli och månadskiftet och då ska det powerwalkas, gymmas, ätas rätt och vara mer hårdare mot mig själv. har precis tagit en bild som ska läggas upp på fredag så får ni se varför jag gör detta lilla projekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0