en sån där dag då man inte kommer på en anan meningslösare rubrik än det här

nu är mobilen äntligen på lagning! klar om 2-3v men det får ju gå som det går!

hela dagen har spenderats i stan med Simon eftersom han skulle köpa ett par nya glasögon och vi har hittat ett par men väljer han 2par får han det ena på köpet så han ska tillbaka på lördag och välja ett par andra och underöskning men nu är ju jag också lite sugna på nya brillor, har inte uppdaterat mig på mer än 2år och min syn har ändrats så det kan ju faktiskt vara på tiden! billigt hade det blivit också isåfall men vi får väl se vad som händer!

om 20min börjar jag jobba, hemma halv10 så vi höres av efter det!


bild från i höstas - elise, malin,jag och sofiiiiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0