everyday im shuffelin

att gå och lägga sig kl19 igårkväll var något av det skönaste jag gjort!
jobbade 7.15-15 igår sen var det att åka direkt till Kävlinge för kalas för mina kusiner i deras nya hus och hade en väldigt trevlig kväll där, men pappa skulle sen iväg så vid 19tiden befann jag mig helt död i sängen och sov till 23 när Simon kom hem. Sen somna vi båda två 1h senare.

Vaknade upp vid 8 och ska strax äta frukost. Blir ett kvällspass ikväll men nu på dagen vet jag inte vad jag ska göra. Åka och skälla på Telenor eller vänta tills tisdag då min kusin kan fixa det eftersom hon har en "högre plats" inom Telenor eller ligga ute i solen? bara det att jag orkar faktiskt inte ligga ute i solen och svettas och sen duscha om för att man luktar stekt hud så vi får se vad vi hittar på idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0