glad midsommar! vilka var ute och plocka blommor och la dom under kudden?



Midsommarafton igår firades både hemma hos pappa och ute hos Simons familj men var hemma strax efter 21 och jag hann sy klart min klänning! ÄNTLIGEN! Men eftersom att vädret verkar suga för klänning så blir det nog bara jeans och ett vitt, somrigt linne med en svart kavaj som jag snällt fick låna av Maisie!

Hoppas ni alla hade en bra midsommarafton och att ni får en bra midsommardags-kväll idag! Min ska spenderas ute i Förslöv, Ska sova en timme sen tvätta håret snabbt och på med sminket sen kör jag ut till Carro med madrassen och spenderar kvällen där med alla våra vänner i ett öltält! HEJA BLÅSTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0