gotemburg

nu är jag hyffsat vaken iallafall!
e landad i Gbg hos Hanna för att fira att hon tar studenten idag. kl4 var hon uppe och stack vid 6.
fick mig att tänka tillbaka till min egna studentdag! så underbar!
ska väl strax börja göra vid mig, duscha behövs men sminka mig gör jag nog inte förren på mottagningen tror jag så att sminket "håller" men vi får se!
ska börja leta i hannas garderob efter ett linne också så jakten får väl börja nu!

gårkvällen spenderades hemma hos Kajsa som tog studenten igår. mycket drinkar och gå mat och tårta! hanna hade ju glömt säga något så där kom jag inranglandes med LillaMy-tofs i håret och snabb kluddig sminkning i bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0