i turned around and i caught his eye, he made me loose my concentration

innan jag börjar måste jag bara fråga:
- måste alla som har jobbat med Vänner-stjärnorna blanda in sina motspelare i varandras serier?! såg precis att tjejen som spelar Alex i Joey Tribbianis serie "Joey" spelar även motspelerska i Chandlers serie som går på 3an nu..

aja, ilandsproblem var det ja.
måste försöka få tillbaka glöden jag hade innan, men förra veckan med mammas flytt tog en rejäl kick på mig och jag är alltid trött! fick en liten uppvakning på jobbet idag, jag tackar för att denna person sa till mig och jag ska bättra mig!
hela dagen efter jobbet har spenderats på torget där det blir gille ikväll! satt i flera timmar och hade det mysigt, har bränt mig på vänstra axlen och sitter och försöker klura ut olika outfits till nästa vecka och ikväll. försöker även glömma de underbara gröna shortsen på Lindex..
snart blir det att föna håret, försöka klä på sig och dra ner till torget igen för att spendera kvällen där, Andreas Weise (stavning?) spelar ju ikväll så man får väl gå och titta lita.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0