jag var en av dom som aldrig kommit hem


bild från i helgen när vi var ute med båten i skärgården

jahapp gått folk, igår var man inne på Telenor för att försöka få
mobilen billigare men nu är den faktiskt sönder på riktigt!
pappa ringde mig flera gånger och denna gånger var det inte han
som hade fått en chong på sin mobil utan det var faktiskt
min som det var fel på, mikrofonen är alltså sönder
och dom som ringer till mig kan jag inte höra..
men dom hör mig perfekt så bli förvånade om jag skriker:
"jag ringer dig när jag får tag på en annan mobil!!" eller denna:
"jag hör inte så mejla mig på [email protected] så får vi snacka där!"

håller på att synkronisera in alla mina kontakter och bilder
så får jag väl lämna in den idag eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0