put some lime in the coconut and drink it all up



här har jag legat idag! var premiärdag idag på stranden med Simon och sen kom Pontus med vän, hans bror och tjej så vi var ett mysigt litet gäng! kändes bara väldigt dumt när man låg där med tuttarna i vädret och sen helt plötsligt står Simons polare där! HEY!
bara väldigt synd att vissa människor kom dit och inte kunde sluta stirra mot vårat håll men tyvärr är vissa människor mer intresserade av andras liv än sina egna, kan vara för att deras liv fortfarande i kvar i 15åldern.
fick sms av Maisie att hon tog sitt första dopp idag, men icke jag inte! fyfan vad kallt det var!

iallafall, 14 skulle jag vara nere på jobbet med Bella och helskotta vad vi måste skaffa AC på den byggnaden! det rann och rann hela tiden på oss men dagen gick väldans fort! aldrig jobbat med Bella innan men det var väldigt trevligt och roligt att få jobba med henne inne på hennes avdelning!

Nu ska jag bara få tummarna ur rumpan och packa.. tåget går 15.15 till Gbg och jag måste även hinna med att packa en väska som mamma ska ha med sig i i bilen när hon kör till Sthlm på torsdag och hämtar upp mig i Jönköping! Stannar där tills på söndag!

nej, packa var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0