söndagsångest, då man träffar två av sina närmsta och bara spyr

ännu en sån där dag där man träffar vänner och spyr på varandra..
kl1 ska jag möta upp Thesse och blir inte förvånad om lilla Maisie också följer med eftersom att hon verka lite småförbannad på sin blogg så hon har säkert något att snacka om hon med!

jag måste bara rätta till en sak;
ja, jag har mina problem med det ena och det andra, men ingen är perfekt och jag vet om att jag kommer klara detta. men just nu har det blivit lite för mycket på sista tiden. det enda i mitt huvud just nu som jag är orolig över är hur mycket lönen kommer ligga på, för vet jag den så kan jag planera ett bra tag framåt och börja om på ny kula. 4dagar kvar innan lönen kommer och förhoppningsvis har jag bara 4dagar kvar av oro att misslyckas. men jag ska försöka tänka positivt och göra det bästa av saken.

mitt projekt ska egentligen börja den 25juni men eftersom jag har så många bollar i luften just nu så vet jag inte om jag ska lugna mig tills månadskiftet för då är det mesta över och jag har bara en sak kvar att rätta till, och då kan jag lägga mer fokus på det men detta återstår att se. Just nu måste jag strukturera upp projektet också och förbereda lite smått och gott för att göra det lite roligare för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0