torsdag

Hela denna veckan har bara bestått av möten så har blivit lite småstressad i kroppen men idag var sista mötet, jobbintervju som gick väldigt bra så ska höras av nästa vecka om nästa möte.
Nu har jag precis fått i mig mat efter en runda på stan, betalade av "skulden" till Maisie och sa hej till mamma!
Jag ska leta fram ett förkläde och faktiskt ställa mig och baka! Har blivit på lite bakhumör denna veckan och det sitter aldrig fel! (nu kom jag precis på att jag inte har något margarin hemma -.-) så får ge mig ut innan regnet kommer igen och åka och handla!
Ikväll vankas även jobb så finns på min jättemoderna samsung som man får kramp när man ska trycka på knapparna, snacka om iphone-människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0