vad fan hände igår?!

jag vet inte var jag ska börja så jag tar nog gårkvällen i punktform:

- var hemma hos Carro som sagt med massa goa brudar (och Simon)
- Evelina drack inte mycket, men väldigt fort
- har film där 3personer försöker få på skorna på eve vilket dom fick sätta på henne klackskor eftersom hon lyckades slarva bort sina egna
- när vi skulle gå ner mot själva öltältet i Förslöv fick eve stödja sig av 3personer och det blev många toastopp
- jag själv skulle lägga mig i sängen men flög åt ett annat håll och kom inte upp från golvet förren Carro kom upp på ovanvåningen och jag fick skriva hest "carro, hjälp" där det senare resulterade i att hon har träningsvärk i magen efter allt skratt.
- "skjorta, kavaj och rrrröda byxor" blev väldigt poppis igår
- jag tyckte tydligen att Simon och Carro skulle se mina fina sit-ups när jag ändå låg på golvet
- evelina hade fått hjälp att komma i säng men när dom väl fått av henne kläderna tyckte hon att hon skulle klä å sig igen.. detta plagg var hennes handväska så det gick inte lång tid innan hon hade foten i väskan
- Simon hjälpte inte mig upp.. han bara skratta...
- Evelina vakna och fråga folk "satt jag bara inne i öltältet på en stol hela natten eller?" då vi snällt får förklara för henne att hon inte ens kom in då hon tvärt satt sig ner på marken 50m innan entren
- Simon hamnade i ån
- när jag beställde en cider i baren fick jag vatten istället av bartendern..

och morronen idag har varit tung och bestått av bakis-pizza, långklänning och ostbågar.
checkar ut nu igen. PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0