varma veckan?!

gick hemifrån Maisie för en timme sen, barfota och har fått brännsår under fötterna, då är det varmt?!
hon hämta upp mig efter jobb och sen satt vi bara på hennes altan och bränt oss så nu om 2h ska jag, Maisie och Thesse träffas och umgås i sommarvädret! långklänningen och stråhatten åker på sen så jobbar jag kväll imorgon också så det skadar inte att ta en cider eller två eftersom jag har sovmorgon!

Detta är som sagt sista veckan innan mitt projekt går igång, det kan inte komma mer än lägligt då jag blivit så otroligt svullen, gasig och spänd i hela bålen så nu säger faktiskt min kropp ifrån!
ska bli skönt att komma i rutiner och få kroppen att må bra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0