wait a minute, yeah you can give me that bag


en vacker dag ska en eller flera av dessa väskor finnas i min garderob
men när det blir det har jag ingen aning om, inte denna månad iallafall!
kanske hittar en liknande på second hand eller någåt men såna bra har vi
inte här i stan kan jag tycka! väskan kommer
från vivistyle.se och kostar 250kr eller 400kr.

har legat i solen på VitaRäck med mamma och Simon,
Simon brände sig så efter ett tag fick vi kyla ner oss med öl på Simons.
och nu sitter vi hemma i soffan efter att ha gjort en liten "krockgrej" med bilen..
när jag skulle parkera och sen öppna upp dörren så hade inte Simon stängt
sin dörr och precis då blåste det och min dörr flög upp och jaa..
nu sitter vi hemma och ska snart ha nyponsoppa med vaniljglass!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0