16mars-16april - semester

Klockan har precis blivit 9 på morronen här. Idag blev det inget jobb heller, har nästan dött av allt kliande man försöt hålla sig borta ifrån på benen och rumpan men till min förvåning är nästan allting på armarna borta men det är fortfarande prickar kvar men dom har blivit lite ljusare. Ska ta allergi-medicinen i 10dagar och krämen tills den är slut.
Men jobb blir det nog faktiskt ikväll ändå för då är det så mörkt att mina utslag inte syns i det ljuset. Man vill ju ha den här känslan där man jobbar och sliter, svettas och svettas och sen när klockan slår 21 så kan man äntligen tänka "nu jäklar har vi semester!" och känna lättnad. Därför har jag faktiskt varit besviken att jag inte kunnat jobba dessa två sista dagarna men ikväll så hoppas jag att utslagen inte kommit tillbaka!

Idag står det på schemat att jag ska småbörja fixa lite, kasta onödiga saker som bara är onödigt för oss att gå runt att bära på, tömma det sista i flaskorna man sen kan slänga som linsvätskan(har ju en till, varför gå runt med två tunga?) sminkborttagningsmedlet som snart är slut för tror ändå inte jag kommer sminka mig så mycket på resande fot, börja köpa slutbara plastpåsar man kan ha pengar, pass och sånt viktigt i, ladda kameran osv osv så det är ändå mycket som ska göras. Men det mesta tar jag nog på fredagkväll medan Simon är och festar i Phuket town med kockarna (om det nu blir av för det har det inte blivit de senaste två gångerna). 

 (försökt ladda upp bilder men det vill inte funka idag PLUS att jag ska försöka skriva en till sak om thailand, men inte just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0