"a street in ao nang" 200kr



denna skönhet blev min tack vare Simon. Han hitta jeans och jag denna och vi lyckades få båda plaggen för 400kr! Påminner lite om Maisies studentklänning i urringingen(stavning?) men det skiter jag i för den är vacker!
Perfekt med pricken över i:et till sommarbruna ben! Invigdes ikväll när vi gick ut och åt på en mexikansk restaurang och det enda jag sa var "snälla säg inte att jag fått mammas spiller-på-varje-plagg-man-har-på-sig-genen! paha sorry mamma! Men jag spillde inte!!!

Ikväll har vi bokat för utflykt till Hongöarna som vi ska på imorgon om vädret tillåter och sen
gick vi mest bara runder, såg mopsar och blev galna, tog några drinkar eftersom varenda bar verkar
desperata efter besökare, jäklar vad tomt dom hade!
Men nu stänger internet om 20min så måste sluta nu så jag hinner
kolla min mejl innan!
PUSS&KRAM!


Kommentarer
Postat av: maisie

Haha men C, jag bryr mig inte om klänningen :D Vi är inte 14år längre :)

DEN VAR SNYGG!

2011-03-25 @ 22:35:06
URL: http://meifengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0