alla dessa bloggar...



1.kenzas.se
2.isabelles.nu
3.tyras.se
4.nemo.myshowroom.se
5.gaybloggen.com
6.micahs.se
7. blondinbella.se
8.mondoblogg.se/bunny
9.paow.se
10.desireenilsson.se
11.natachapeyre.nu
12.finest.se/falsksanning
13.nyheter24.se/modette/fridagrahn
14.nyheter24.se/modette/angelicablick
15.blogg.veckorevyn.se/ellinorak
16.emmmmmis.blogg.se
17.fokis.se

ni tror väl inte att det är över än? ;).. nejdå! sen har vi:




18.jonnacronberg.blogg.se
19.carolinawedelsback.blogg.se
20.meifengla.blogg.se
21.linalike.blogg.se
22.kissies.se
23.stinalee.se
24.amandavardet.blogg.se

har jag säkert glömt en eller två..
tillexempel kom jag på två till medan jag skrev den meningen..
25. pollai.blogg.se
26.eliines.blogg.se

där har ni nog alla de bloggar jag följer vardagligen.. tror ni Simon e trött på mig när jag alltid måste ha datan såfort jag kommer hem! jag vet inte varför man har ett sådant behov men det är underhållande på något sätt. jag har ingen träning att gå till, inget gym, inga vänner jag kan träffa och ta en fika med, gå på bio eller ringa någon, inte något sånt så det är såhär jag får underhålla mig.
fan nu kom jag på tre till..(numret har jag ändra för tredje gången nu och kommer nog ändras ett par gånger till)
27.westmanshanna.se
28.stylebykling.se/tv4
28.lifebyeleonore.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0