dagen i bilder

























som  ni kan se så har vi spenderat vår arbetsdag såhär! vi blev förfrågade igår om vi ville med ut med en annan 4personsfamilj med en Longtailbåt och snorkla (förra gången stötte dom på ca40delfiner) så självklart sa vi ja!
kl10 reste vi av med en liten båt och snorklade, i slutet börjar vi se väldigt många bautastora maneter och tänkte "nej det kan ju inte vara här vi ska snorkla, här skulle dom aldrig släppa av oss" men jo, det gjorde dom och snorkla gjorde vi. MED MANETER! är fortfarande förvånad att vi ens hoppa i!
Dom bilderna jag la upp nu på maneterna är tagna 1.5m ifrån mig så ni kan ju tänka er hur stora dom var. Vi mata fiskar och just det, jag rev upp min tå ännu mer! Jag fick ju medicin igår och tänkte "nu fixar den sig äntligen!!".. "trodde du ja!" skrek tånaglen mot mig när jag klev upp på longtailbåten via stegen från vattnet och samtidigt rev upp hela skiten på kanten. MEN JA, vad underbart! knappt kunnat gå idag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0