den nya skjortan kommer nog användas flitigt


såhär blev skjortan jag köpte på en kvällsmarknad i Patong. första bilden står jag som en flamingo men det var just för att få bild på de stora armarna. den var egentligen mer "slapp och hängig" över kjolen men det fick jag inte med på bild. ¨
legat i sängen hela dagen igår med men på kvällen efter jobbet hämta Simon mig så vi mötte upp Carro och Kecke för att sätta mig på en restaurang och äta min första middag sen i lrödags :P
det blev en krämig potatissoppa och Simon tog kyckling med sweet&spur och cashewnötter (just för att jag inte kunde bestämma mig om vilken jag ville ha så bestämde jag att han skulle ha den så jag kunde småäta ur hans tallrik)
det var gott men våga inte äta så mö med tanke på att jag mådde illa mitt i ätandet men nu är vi påväg till frukosten så får vi se hur den går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0