för första gången på ca 2år!?

Idag ha det varit en riktig PMS-dag.
- Imorse kom vi inte iväg för det regna när vi gick och köpte frukost och har regnat resten av dagen i all ära med!
- Håret kan inte vara tunnare, fulare, solblekt, trasigt och kortare än vad det är nu. Jag skulle lyssnat på min syster!
- Hatar mig själv för att jag kom på idéen att jag vill prova på att vaxa benen men hatar mig ännu mer då jag kom på att jag raka benen igår och inte kan vaxa idag.
- Hatar att solen inte är framme för detta ger känslor att man kommer komma hem som en vanlig vitlök igen.
- Hatar att jag inte är rödhårig längre och inte kan bli det förren jag kommer hem.
- Hatar att jag inte har en frisyr alls och inte kommer kunna göra det på ett jäkla bra tag!
- Hatar att Elin flyttar till Norge om en vecka och jag står utan frisör där hemma. (förrutom maisie men nu menar jag utbildad!)
- Det blev donken idag till frukost eftersom vi var uppe med tuppen för att hinna avboka utflykten!!!!

Som ni kan märka så har det handlat väldigt mycket om håret idag. Att något sånt fjöntigt kan förstöra hela min dag, mitt humör. (okej jag ska ha mens också om 1-2dagar så det kan förklara varför jag är så brydd/irriterad av mig hehe)
Varför lyssnade jag inte på min syster? Varför klippte jag mig och fick för mig att mitt hår växer som ogräs och skulle vara tillbaka växt tills jag kommer hem? "PAHAHAHA" är det enda jag kan säga just nu till mig själv.. Och dyker inte solen upp när vi är på Koh Lanta så tror jag att jag tvingar med Simon till Bangkok tidigare där det ändå inte finns stränder!

Det enda som var positivt idag var att jag och Simon gick på promenad och slutade med att vi hamna på en beauty-salong, där vi kom ut nymasserade, nytt ansikte och nya naglar rikare! JAG HAR MÅLADE TÅNAGLAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ TYP 2ÅR!!!!!!!!! dock ser det lite miffo ut eftersom min högra stortånagel inte är målad.. men fina blev dom så det ska jag ha där hemma också även om folk kommer fråga varför den ena naglen inte är målad men då är det väl bara att säga som det är, nagelsvamp so what? vanligare än vad man tror ju så det är väl ingen nyhet :)

snälla säg att dessa mensdagarna går över snabbt! tycker synd om Simon men just nu tror jag att jag ska ligga käften med datan i min ensamhet så han inte får ta skit! Men igår sa jag faktiskt förlåt för mitt humör och irritatationer men att han vet att det inte är något att bry sig om. Blir bara lätt så att jag blir förstörd om inte mina dagar blir som jag planerat när jag har PMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0