ge mig nyttigheterna tillbaka!

Ge mig bulgur, nötter, avokado, kött, fisk, grönsaker, frukter, iskallt vatten direkt från kranen, morötter&gurka med dip, ramlösa i alla dess smaker,
Ge mig Friskis&svettis, träningskläder, svett, iPoden med go rockmusik som "lets get rock" med Def leppard, wookade grytor, svetthandduk, vattenflaska, träingsslitna lår och mage, magrutor-ja tack, löpband, yogaboll, ägg, mörk choklad med go smak, feta ost, ge mig Eleo som coach! (www.lifebyeleonore.blogg.se för er som vill ta tag i träningen!) Hon fick nytt smeknamn av mig idag, Eleo stannade jag på när jag skrev till henne på chatten idag, så det får hon vänja sig vid!
GE MIG HÄLSAN TILLBAKA!

helvete vad jag inte kan träna i detta landet!
1. såfort man ens ska gå en promenad till 7/11 svimmar man, hur fan ska jag kunna springa i detta vädret då?
2. så hiiiimla svårt att få tag på nyttig mat. kockarna på jobb förstår inte vad man menar eller så vet jag inte vad det heter på engelska.
3. pga all svett man svettas medan man jobbar så visst, jag svettas bort fett men samtidigt känns det som att sockerhalten försvinner och jag känner mig svimfärdig, och inte häller jag i mig vatten inte (joo men inte så ofta som jag borde..) utan Sprite! den är så himla mer go här nere än där hemma att jag inte kan motstå!

Vart fan tog min envishet vägen då?!


bild från sent 08 tror jag det var, eller tidigt 09 men
bilden är egentligen tagen för att jämföra hur galen
jag blev i solariumen men man ser väl kanske lite mer
mag-muskulös ut haha!

ska bli så skönt att komma hem till rutiner, handla go och nyttig mat och abra fylla kylskåpet, använda elslingan för långa promenader, slita sönder sulorna på mina rumpskor och känna krampen i rumpan efter dom och jaa för er som undrar och har negativa tankar om detta (kan nämligen tänka mig Simons bror som läser detta och tänker "sånt trams med såna rumskor, bara psyket som lurar) men icke sa Nicke! Jäklar i havet vad man får träningsvärk av dom, så dom är nog ett av mina bästa köp!

nej, börjar jobba igen om 2.5h och efter det ska Simon tydligen ut i Phuket town med de två köksmästarna på jobbet så får ni allt se bilder på hur han mår imorgon bitti när vi jobbar 8-14 och han kommer hem 4-5h innan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0