man längtar lite tills..

... man kommer in i träningsrutiner, bra mat, jobba, köpa någon inredning till lägenheten (fast ska nog hålla mig tills vi hittar ny, har en ide i huvet hur jag vill ha det. simon har gett mig lite fria händer), komma till en lägenhet med normal temp då Simon fryser ihjäl mig med ACn då han alltid är supervarm fast det e skitkallt och normala glassar, normalt godis, normala köpe-mackor då dom som finns här på 7/11 ser ut som plast, blöta bröd och gummipålägg, och sist men inte minst, svensk mat!!!! Inser nog nu att vi måste till Karoon igen för att gå på Two Chefs där dom har svensk mat (svenska ägare)..men jag missar inte påskmaten iaf! :D 

nu har ju allt detta skrivandet som jag gjort i 2.5månad nu bara handlat om jobbet men tänkte att varje dag som kommer nu så ska jag ta upp någon sevärdighet, berätta något speciellt om Thailand, underbara stränder som jag rekommenderar osv. En sak för varje dag tänkte jag, kan väl bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0