någon hörna bakom en gränd runt om en stolpe.. typ



där hitta jag denna andra skönheten som jag glömde lägga upp i förra.
60kr och jag blev genast en färgglad tös!
hitta egentligen en annan med 70tals-färger men när jag skulle prova den för andra gången då jag kom på att jag kanske testat den upponer första gången och därför såg konstig ut så blev säljaren helt plötsligt en bitch och sa att jag inte fick prova den så då slängde jag den och gick. Jag trodde thailändare ville sälja saker. Även om jag kan förstå att man inte vill ha personer som provar om o om o om igen men hade hon låtit mig provat hade hon antingen vunnit större lön eller bara helt enkelt sluppit mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0