nästnäst sista kvällen gjord

Ligger nu hemma med en rödare kropp än nånsin, pratade med den ena restaurangchefen om någon kunde hjälpa mig imorgon om jag vaknar upp med det så att någon kan ta mig till sjukhuset till en riktig läkare och förhoppningsvis få rätt medicin.

Annars vart jobbedagen helt okej. stressig morgon men lugn kväll. Gårkvällen bestod bara av att vakta 3personer som ville låna bageriet för att baka en chokladkaka till sin vän som fyllde år och sen vakta kakan inne i ugnen. Rätt så chill men eftersom jag frågade köksmästaren om det gick bra och han säger ja så ger han ju över ett ansvar till mig så att gå därifrån och lämna dom där ensamma kändes väl sådär onådigt och oansvarslöst av mig.

Nej, vattenflaska, Yatzy och en snodd kaka från bageriet, wienerbröd med mormorshosta. Kan det påminna mer om mamma eller vad?
Gonatt!

ps. älskar att min pappa har skype på mobilen så man nu kan ge han billigare mobilräkningar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0