nu är vi inne på mars-spåret

10minuter och där kom första kommentaren.
1h och 45min senare kom andra kommentaren.
 
nu sätter jag på filmen Farsan på datan, jättemysig film. det är inte just för kommentarerna jag är hemma men såfort jag började röra på mig och arbeta kände jag hur lite energi jag har, kunde kanppt stå och tillsist sa den ena höga chefen att han ville jag skulle hem och vila och se om jag mår bättre ikväll.
Det var så räligt, såfort jag plocka tallrikar med överblivna rester så kände jag hur spyan satt i halsen :S så äckligt det var!
fast jag vet att jag får mer ork om jag äter så får jag inte i mig ett enda skit. det går verkligen inte så får väl försöka ta mina två lediga dagar och mätta upp magen igen.

för att byta ämne så har ni inte sett filmen Farsan så gör det, den är lugn, rolig, sorglig, och lite dramatisk på en lagom nivå. En mysig typisk svenne-film som man bara blir glad av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0