nu känns allt lite bättre för mig



SER NI MIG?!=)

prata precis med mamma i telefonen. hade haft två missade samtal från henne men vi var ute och åt på en strandrestarurang som heter Ma Ma Mia.
iallafall så fick jag reda på att kåken där hemma är såld så när man kommer hem till Sverige igen möts man väl av ett berg med saker från förrådet och för att inte nämna mitt gamla rum hos mamma, jisses.
självklart hade hon väldigt goda nyheter med denna säljningen om allt går som planerat, min kära moder ville ge mig ett litet nöje men ärligt talat vet jag inte om jag borde skriva det här i bloggen men hon lättade trycket från mitt bröst väldigt mycket iallafall och detta kommer bli ett toppenår!

på bild finns mina nya RayBan solisar! fejk ofc men sååå otroligt sköna dom var! jag har ett par andra RayBan men dom är stora och faller av när man kollar neråt men det gör icke dessa plus att dom hade spegelglas som jag älskar! helt perfa, 30kr tack så mkt!
efter marknaden vi var på (haha-nej-vi-har-inte-din-stlk-hahaha-marknaden ni vet?) så tog vi bilen till Ma Ma Mia och åt, eller ja försökte men fick i mig relativt mycket iaf men sen gick det bara inte ner! alla lukter här gör det så jävla såvrt för mig! Luktar rutten fisk, krabbor och havsmat överallt här i Nai Yang tycker jag och jag förstår inte hur gravida kan gå runt här utan att spy!?

nej nu ska jag vinna över Simon på Yatzy en gång till! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan..



Kom in på din gamla blogg via mertrafik! Om du inte använder den, kanske du ska ta bort den, för då kommer ingen att kommentera! :)

2011-03-03 @ 18:05:17
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0