OBS: varnas för äckliga bilder

När man ser sig i speglen ibland och har "en dålig dag" brukar man säga för sig själv:"hur fan ser jag ut...?" en när man ser sig sjläv just nu idag och tänker denna fråga kan man inte låta bli att skratta för helvete vad jag ser ut! Vaknade upp med värre kropp än någonsin och det har spridit sig rejält så när jag kom till jobbet idag blev jag skjutsat till en hudläkare som konstaterade att den medicin jag fick från Airport Drugstore inte hjälper mot nagelsvampen fast jag har kollat upp den på internet men tydligen hjälper den inte iallafall.

Allergisk chock var det jag hade fått iallafall, vet inte mot exakt vad så får anmäla mig sen när jag kommer hem till Sverige för att ta reda på vad för ämne jag inte tål, kan ju vara rätt så bra att veta om man nätt och jämnt är sjuk!
Fick iallafall kräm med mig för att smörja hela kroppen, medicin för 10dagar och även nagelsvampsmedicinen som min läkare så snällt hade sagt till pappa att jag skulle leta reda på. Så nu hoppas jag verkligen att det går bort, helst vill jag att det ska ha lugnat sig tills ikväll för det är Simons sista meny-kväll (förrätt: räk&laxtartar, varmrätt: lax med något jag glömt vad det var) och vi slutar ju imorgon plus att dom vill ha en fest för oss på lördag så det kommer lite olägligt!

Såhär ser jag ut just nu över hela kroppen och det är värre i verkligheten men fick inget bra ljus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0