17mars 2011

Just nu är Simon i full gång och packar! Jag själv ligger bara i sängen med datan och knaprar Mentos! Egentligen har vi mentosen som yatzypris men dom är så goda!
Vi slänger kläder vi inte behöver, underkläder och strumpor(?! ja vi har faktiskt strumpor då Simon har köksskor paha), och nu är en väska packad och den är full med Simons köksrockar och mina skor.. mer fick inte plats. börjar känna panik eftersom jag lovat 4människor Converse-skor men jag får helt enkelt se i slutet hur det ligger till med packning men de som läser min blogg som beställt skor kan få ett mejl att det kanske inte blir några, men thats life.

HAHAHAHA Simon tog precis av sig en sko och punga sig själv! x)

På tal om annat, idag tömde vi skåpen och la in våra lånade kläder och skåpsnycklar och gick förhoppningsvis ut från omklädningsrummen för sista gången! Och det kändes verkligen att vi jobbat klart nu och det var underbart skönt! Låg i flera timmar och mornade oss imorse med solsken som lös rakt in genom balkongen och sen vid 10 körde vi iväg till frukosten för att sen lägga oss på stranden och med turen på vår sida så var det Happy Hour när vi kom till solstolarna så Simon fick sig två LongIsland icetea för 20kr! Han tackade och jag nöjde mig med min sprite eftersom medicin och sprit inte går hand i hand, viktigt så tänk på det mina damer och herrar! Mer otur i kroppen behöver jag inte just nu (ja Linus jag vet att jag klagar!;))

Nej, jag måste gå och skita sen ska jag försöka hjälpa han med packningen fast vi inte försvinner från Naiyang förren på söndag men kan vara skönt att veta så man har ett steg före!
PUSS&KRAM







Hejdå köket på Dewa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0