en sån här uppdatering kallas det

Idag vart det städdag! Nu är rummet städat och fint! Jag skulle egentligen fotat vårat 3e världskrig till er men jag glömde bort det men det kan jag göra om 3dagar när det ser lka förjävligt ut igen!
Det roliga var att dom lämna inga handdukar till oss så när jag gick ner för att hämta i receptionen så sa dom att dom ändrat sin policy och kommer ta betalt 300bath per dag för att vi ska ha två handdukar?! WTF?! Vi svettas och jobbar 10h per dag, 5dagar i veckan och ni vill inte ge oss handdukar som ni gjort i 2månad redan?!
VAFANAPOLI!  som Joey säger.

Får väl sno några från jobbet men sjuuukt dåligt av dom när vi redan bott här i två månader så fattar inte vad dom förlorar på det :S

iallafall så kom Yaya till oss på lunch och sa att han ska ta ut en familj som bor på Dewa på longtailbåt och snorkla med delfiner så det ska vi ha för oss imorgon i ett par timmar, avis nu eller?;)













förresten så är det bara 8jobbedagar kvar!
sitter och snackar med Polly på chatten och förklara precis varför jag ville dessa dagarna skulle gå snabbt, haha hon förstod mig :P
ska jobba 12-15(svensk tid) ikväll med så egentligen är det 8.5dag kvar.
igårkväll blev det så star åska och så mycket regn att hela restaurangen blev kolsvart 3gånger, fick lite problem med ätande(läs försöksätande) gäster :P


Kommentarer
Postat av: Polly

Det grejar ni! Lite lite kvar nu bara :) puss

2011-03-09 @ 10:34:12
URL: http://pollai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0