vill man ha pitato eller potato?

nu vankas jag mellan att vara på topp och på botten.
en stor del av mig vill duscha, måla naglarna (dom jag har kvar ha ha ha), smörja in mig med goa lotions, inpackning i håret, noppa ögonbuskarna och sitta ute på balkongen med solen i ansiktet, en handduksturban på huvet och en tunn, kort sidenmorgonrock med ett iskallt colaglass i handen. Men det kommer nog inte hända..
1. jag duscha igårkväll
2. duscha kan jag iförsej göra, duscha kroppen men då blir det alltid så varmt och svettigt att man ändå måste tvätta håret och det kan jag inte för denna värmen jag lever i just nu gör att jag tappar väldigt mycket hårstån!
3. goa lotions från Body Shop är hemma i Sverige..
4. det enda nagellacket jag har e genomskinligt..
5. sidenmorgonrock äger jag inte heller.
6. jag noppa ögonbuskarna för 2dagar sen.

det blir nog att fortsätta ligga i sängen med vattenflaskorna.

idag e det tisdag och jag e fortfarande inte på jobb. det va egentligen tanken men inatt har jag inte fått en blund av magknipen och idag så..ja ärligt talat så bajsar jag vatten. mysigt! Ska iallafall försöka få i mig mat och försöka på mig ett jobbpass ikväll, det är ju Simons meny idag.
Har inte ätit mat sen i lördags. Det enda jag fått i mig är en macka med jordnötssmör(smart jag som e allergisk mot jordnötter men det e gott!), 3kitkat och 4påsar äppelslicer. på 3dagar. whoop whoop. Jag får liksom inte i maten, ingenting smakar, jag beställde faktiskt mat på oomsevicen i förrgårkväll men såfort jag fick i maten i munnen klöktes jag. Har fått för mig i mitt huvud(igen) att mat är äckligt, det går inte att äta om det inte är något kallt som äpplen elle glass och eftersom det tar alldeles för långt tid att gå fram o tillbaka till 7/11 så är det inte lönt att köpa glass för den är helsmällt redan innan man kommit halvvägs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0