bakfylla? nej men varför inte lite feber istället?



Såhär låg jag hela kvällen igår!
Lördagen bjöd bara inte på en bra konsert och en bra utgång med maisie, thesse, jonna och emma utan den bjöd på frossa kl3 på natten som jag trodde var en onödig fyllefrossa med tanke på mitt låga vätskeintag men resten av natten samt hela söndagen låg jag med feber istället.
Hade tänkte på ostbågar en stor del av dagen och när Simon äntligen kom hem från jobb (läs: jag är handikappad när jag är sjuk och ensam hemma) så tog han fram en hand med iskall Cola och den andra handen med ostbågar och vet ni vad jag gjorde? JAG GRÄT. jag grät för att han hade läst mina tankar och efter den underbara stund visste jag att han är exakt den jag kommer att ha på ringfingret en vacker dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0