Godermorgon!

Nu vart det måndag igen då!
Mycket snurrar runt i huvudet på mig idag. Har nog gjort ända sen igårkväll.
Allt handlar faktiskt bara om utseendet. Smink, hår, kropp och själ.

Ni vet såna dagar då man bara vill rensa ut precis allt?
Rensa till en ny garderob, kasta alla underkläder och köpa nya fina, kasta allt smink från de olika märkena och bara köpa från ett enda märke och ha lite "fint" i sminklådan, nya sängkläder, nytt träningskort, måla naglar i olika färger varje dag, lägga i en rödare ton i håret, bli solbrun osv osv.

När man bara vill förnya sig själv. Där man är trött på allt gammalt, tillomed sig själv, då är det dags att göra något!
= Skriva julönskelista på saker man vill ha men inte har råd med..

Hittills har jag:
- Sminkkurs på Make up store i HBG
- Presentkort på Make up store
- Ett styck motivation
- Ny bäddmadrass
- One Tree Hill-säsong 4,5,6 och 7. Vet inte om 8an är ute ännu?
- Självdisciplin
- Ny pincett då min egna helt plötsligt valt att trotsa mig
- Simkort så jag kan börja simma igen. Tyvärr i vårt äckliga badhus ..

Ja, listan kan fortsätta. 
Sminkkursen kom jag på igårkväll. Hade nog alla tjejer behövt göra en gång som en upplevelse. Bygger på egot lite. 

Nej, ägget är färdigkokat och gymmet väntar om 45min. För övrigt så vart helgen jätteunderbar! Kom till Köpenhamn runt lunch och gick runt i affärer, hitta inget speciellt men måste säga att där är dåligt med restauranger som inte bara är pubar och cafeer. Eller överfulla för den delen heller! Vi tycktes bara hitta snabbmat vart vi än gick så efter ett tag fick vi ju ta en i snabbmatshögen. På kvällen gick vi bara runt på Tivolis julmarknad, alltid lika mysigt att gå runt med en varm kopp choklad och titta på allt juligt som fanns där. Med eller utan snö

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0