Grattis på farsdag

Dagens humör: Väldigt nedsatt med en stor risk för åskmoln och regnskurar.
Dagens mående: Fysiskt är man väl frisk men psykiskt har jag ingen diagnos av ännu.
Dagens borde: Gaska upp mig och säga till mig själv att det finns värre saker.
Dagens frisyr: Getingboet som just nu befinner sig på huvet med en hårsnodd.
Dagens smink: All naturelle.
Dagens klädsel: Morgonrock
Dagens planer: Köpa farsdagstårta till pappsen och sitta i hans soffa för resten av dagen med serierepriser.
Dagens materiella vill ha: Fullspäckad jobbkalender med struktur och Piggelin.
Dagens fundering: Hur fan blev det såhär?!
Dagens beroende: Mitt svarta nagellack som representerar mitt strejkande från ett glatt liv idag. Ögonbrynen sitter som ett V också i pannan på mig.
Dagens tråkigaste: Måste göra matteB..
Dagens längtan: Tårtan som ska köpas och ätas opp
Dagens låt: Daughtry - renegade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0