hårvård

Måste bara berätta en sak som hände precis i badkaret.
Jag har som sagt inte tagit någon dusch förutom en "kattatvättar" som vi usk:or så fint kallar det och jag hade i helgen köpt en ny hårinpackning för rörhåriga som jag fastnat för redan innan sommaren och nu slog jag till.
Det roliga var att den är lite speciell (ska inte röra hårbotten, ha i 3min, akta hud osv) men när jag hade tagit mina "pumpar" ur flaskan och satt i det i håret och sen ska börja doppa händerna i vattnet igen för att ta bort resterande kräm så går fan inte färgen bort och jag kommer ihåg att jag glömt att det står "använd handskar"!

Behöver jag säga så mycket mer än det?
Fick även med mig ett torrshampoo för mörkhåriga som inte ska bli "vitt" i håret utan blir genomskinligt!


jag har nr556 som för rödhåriga
(köpte min på Bellbox på Familia eftersom de var billigare än frisören på väla!)


torrshampoo för mörkhåriga
också från Bellbox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0